مصوبه‌ای که بعد از تعطیلی لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ شد/ تصمیم فدراسیون: پرداختی 75 درصدی به بازیکنان

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 16:06
هیئت رییسه فدراسیون فوتبال رای به پرداختی 75 درصدی به اعضای تیم‌ها بابت لیگ بیست و پنجم داده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس تصمیمی که هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اتخاذ کرد، لیگ برتر بیست و پنجم فوتبال که با گذشت 23 هفته به خاطر جنگ تحمیلی نیمه کاره مانده بود، خاتمه پیدا کرده و تیم ها برای فصل جدید مسابقات کارشان را از سر خواهند گرفت.

با اعلام رسمی درباره نیمه تمام ماندن لیگ برتر مهم‌ترین موضوعی که مطرح است به بحث دستمزد و پرداختی باشگاه‌ها به کادرفنی و اجرایی و بازیکنان خود برمی‌گردد.

این مسئله در ماه های اخیر ذهن اهالی فوتبال را درگیر کرده بود و به همین خاطر در جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص آن مدت زیادی بحث و تبادل نظر شد. در نهایت اعضای هیئت رییسه تصمیم خود را در خصوص میزان پرداختی به بازیکنان و کادرفنی از سوی باشگاه‌ها اتخاذ کردند.

بر اساس تصمیمی که هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اتخاذ کرده و آن را به حالت مصوبه درآورده، باشگاه ها باید 75 درصد از مطالبات اعضای تیم های خود را پرداخت کنند.

اعضای هیئت رییسه با توجه به اینکه 23 هفته از لیگ برتر گذشته و قرار نیست ادامه لیگ بیست و پنجم برگزار شود، باشگاه‌ها موظف شده‌اند که 75 درصد از رقم قراردادهای اعضای کادرفنی و اجرایی و بازیکنان خود را پرداخت کنند و بازیکنان هم نمی‌توانند اعتراضی بابت پرداخت نشدن مابقی مبلغ قرارداد خود داشته باشند.

این مصوبه در قالب دستور العمل به سازمان لیگ ارائه شده و آنها نیز آن را به باشگاه های لیگ برتری ابلاغ کردند تا بر اساس آن مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان خود را بپردازند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.