ببینید | صداوسیما: کشتی‌ها برای عبور از تنگه هرمز همچنان در انتظار هماهنگی و دستور نیروی دریایی سپاه هستند

خبرآنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 16:10
کشتی‌ها برای عبور از تنگه هرمز و ورود و خروج به خلیج فارس همچنان در انتظار هماهنگی و دستور نیروی دریایی سپاه هستند. این کشتی‌ها در دهانه تنگه هرمز ایستاده‌اند تا کسب تکلیف کنند و برنامه زمانبندی شده برای تردد خود را از نیروی دریایی سپاه دریافت کنند. نیروی دریایی سپاه اعلام کرده است اگر شناوری مسیر جنوب جزیره لارک را رعایت نکند، مسئولیت هر اتفاقی با خود متخلف است، از برخورد احتمالی با مین تا تصادف‌های دریایی و حتی هدف قرار گرفتن. بنابر این، همه شناورها باید با نیروی دریایی سپاه هماهنگ کنند./صداوسیما

266 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.