تنگه هرمز بسته شد

خبرگزاری میزان شنبه 30 خرداد 1405 - 16:46
قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در واکنش به تداوم درگیری‌ها در جنوب لبنان و عدم عقب‌نشینی نیرو‌های اشغالگر، اعلام کرد تردد شناور‌ها در تنگه هرمز متوقف می‌شود.
خبرگزاری میزان -

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) با صدور اطلاعیه‌ای و با اشاره به آنچه «بدعهدی آمریکا در اجرای توافقنامه پایان جنگ» و «نقض مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی» خواند، از مسدودسازی تنگه هرمز به عنوان گام نخست پاسخ خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

وَإِنْ نَکَثُوا أَیْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ (۱۲ توبه)

نظر به بدعهدی و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صد‌ها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیرو‌های اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناور‌ها بسته خواهد شد.

متذکر می‌گردد این گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه‌ریزی و اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.