سناتور آمریکایی: راه خوبی برای خروج از یک جنگ بد وجود ندارد

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 16:54
سناتور آمریکایی تأکید کرد: هیچ راه خوبی برای خروج از یک جنگ بد وجود ندارد.

کریس ون هولن، سناتور دموکرات آمریکایی در توئیتی جنگ آمریکا با ایران را غیرقانونی و اشتباهی بزرگ خواند.

به گزارش فرارو، ون هولن نوشت: «دموکرات‌ها باید دو نکته کلیدی را مطرح کنند؛ 

۱) جنگ غیرقانونی با ایران یک اشتباه بزرگ بوده است و ما اکنون در وضعیت بدتری نسبت به قبل از شروع آن قرار داریم. 

۲) هیچ راه خوبی برای خروج از یک جنگ بد وجود ندارد.» 

وی افزود: «ما باید حرف‌های کسانی را که از آن حمایت کردند و می‌خواهند ما را دوباره به آن بکشانند، رد کنیم. وقتی در چاله هستید، بایدن از کندن بیشتر آن (چاله) دست بردارید.»

توئیت کریس ون هولن

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.