خروج هواپیمای پرواز شیراز-تهران از باند فرودگاه مهرآباد

عصر ایران شنبه 30 خرداد 1405 - 17:06
یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی مهر در مسیر شیراز به تهران، صبح امروز هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد از باند خارج شد. خوشبختانه این سانحه هیچ‌گونه تلفات جانی یا جرحی برای مسافران و خدمه پرواز در پی نداشته است.

هواپیمای پرواز صبح امروز شیراز-تهران هواپیمایی مهر در زمان فرود از باند فرودگاه مهرآباد خارج شد.

به گزارش تسنیم، هواپیمای شرکت هواپیمای مهر (RJ100) در مسیر شیراز-تهران هنگام لندینگ در فرودگاه مهرآباد ساعت حدود 10:30 دقیقه از باند خارج و در تاکسی وی متوقف شد.

گفته می‌شود این هواپیما خسارت‌هایی را به تابلوهای باند فرودگاه مهرآباد وارد کرده است. این سانحه تلفات جرحی و جانی به‌دنبال نداشته و مسافران به سرعت از هواپیما تخلیه شده‌اند.

لازم به ذکر است پیگیری‌ها از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در این رابطه نتیجه‌ای در بر نداشت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.