مدال برنز بوکس ایران پس از ۳دهه

همشهری آنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 17:43
بوکسور ایرانی پس از نمایش‌های خیرکننده خود در مسابقه نیمه‌نهایی شکست خورد و با این حال روی سکوی سوم جهانی ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی حبیبی‌نژاد با کسب مدال برنز در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۶ بوکس گویانگ چین توانست پس از ۳۰ سال برای بوکس ایران مدال کسب کند.

حبیبی‌نژاد در دور نخست استراحت کرد و در مبارزه‌ای قدرتمند موفق شد نماینده مکزیک را در راند سوم ناک‌اوت کند و در ادامه نیز با ارائه نمایشی چشمگیر، بوکسور انگلیس را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت اما مقابل حریف قدرتمند آمریکایی شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

با این مدال، بوکس ایران پس از سه دهه بار دیگر به جمع مدال‌آوران جام جهانی بازگشت؛ آخرین بار این افتخار با کسب دو مدال برنز توسط کوروش مولایی و سید ابراهیم موسوی رقم خورده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.