واکنش بقایی به توهین نماینده رژیم صهیونیستی

افکار نیوز شنبه 30 خرداد 1405 - 17:49
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله لفظی سفیر اسرائیل به نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور کودکان در نشست دیروز این نهاد، چنین رفتاری را نتیجه بی‌کیفرمانی مطلق این رژیم دانست.

«اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه، امروز در پیامی در شبکه ایکس با انتشار کلیپ حمله لفظی و توهین‌آمیز نماینده رژیم صهیونیستی به نماینده دبیرکل سازمان ملل در «امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه»، نوشت:این نمایش شرم‌آور تکبر و توهین علیه قانون، عدالت و اخلاق، پیامد روشن مصونیت مطلقی است که توسط حامیان و پشتیبانان یک رژیم نژادپرست و تروریست به آن اعطا شده است.

رژیمی که با نفی همه هنجار‌های جهان متمدن، همچنان کارزار نسل‌کشی استعماری خود را نه تنها در فلسطین اشغالی، بلکه در کل منطقه ادامه می‌دهد.

بقائی در ادامه این پیام، این پرسش را مطرح کرد «آیا زمان آن فرا نرسیده که دنیا در برابر تهدید مستمر این رژیم علیه صلح و انسانیت بایستد؟»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.