دستورالعمل محمد شریعتمداری برای پایش و صرفه‌جویی انرژی در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس

خبرآنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 18:12
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با ابلاغ «دستورالعمل جامع مدیریت، پایش و صرفه‌جویی انرژی» به شرکت‌های تابعه، بر کاهش مصرف انرژی، جبران کسری انرژی مورد نیاز واحدها و حفظ تداوم تولید در راستای سیاست‌های دولت و مدیریت مصرف انرژی تأکید کرد.

مزمان با طرح راهبردی دولت و دستورات رئیس جمهور در خصوص مدیریت مصرف انرژی، محمد شریعتمداری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مسئولان ستادی این مجموعه «دستور العمل جامع مدیریت، پایش و صرفه‌جویی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس» را ابلاغ کرد.

شریعتمداری در این نامه، هدف اصلی این دستور العمل را؛ کاهش مصرف انرژی و جبران کسری انرژی مورد نیاز شرکت‌های تابعه خواند، به گونه‌ای که تداوم تولید حفظ و شدت مصرف انرژی به‌صورت قابل اندازه‌گیری و پایدار کاهش یابد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در ادامه با اشاره به اهداف و ابعاد دیگر این راهبرد تصریح کرده است: این اقدام به منظور تأمین امنیت انرژی واحدها، کاهش هزینه‌های عملیاتی، رعایت الزامات قانونی و سیاست‌های ابلاغی دولت، ارتقای تاب‌آوری زنجیره تولید و تسهیل جایگزینی با منابع تجدیدپذیر تدوین شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.