«مجید علیاری» از سپاهان جدا شد

خبرآنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 18:18
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان، با وجود داشتن قرارداد، از جمع شاگردان «محرم نویدکیا» جدا شد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، بر اساس اعلام رسمی باشگاه سپاهان اصفهان، «مجید علیاری» مهاجم فصل گذشته این تیم به کار خود در جمع زردپوشان پایان داد.

این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که این بازیکن مهاجم همچنان یک سال دیگر با باشگاه اصفهانی قرارداد داشت، اما در نهایت با توافق صورت‌گرفته، از جمع شاگردان محرم نویدکیا جدا شد تا فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند.

روند خروجی‌های تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز فصل جدید شدت گرفته است؛ به‌طوری‌که پیش از جدایی علیاری، «وحدت هنانوف» تاجیکستانی و «محمد دانشگر»، دو مدافع نام‌آشنای این تیم نیز به همکاری خود با زردپوشان پایان داده بودند.

گفتنی است به دنبال خروج دانشگر، مدیریت باشگاه سپاهان موفق شد توافقات فشرده‌ای را برای ماندگاری بازیکنان تاثیرگذار دیگر به سرانجام برساند و میلاد زکی‌پور آرش رضاوند برای ادامه همکاری با طلایی‌پوشان به توافق رسیدند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.