ازسرگیری فعالیت سفارت ایتالیا در تهران

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 18:24
بنابر اعلام سفارت ایتالیا در تهران و نیز اعلام آنتونیو تایانی، این سفارتخانه از روز جمعه ۲۹ خرداد فعالیت خود را از سر گرفته است.

سفارت ایتالیا در تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 

سفارت جمهوری ایتالیا اعلام می‌دارد که فعالیت‌های خود در تهران را از تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ از سر گرفته است. 

ازسرگیری کامل خدمات کنسولی در اسرع وقت انجام خواهد شد. نشانی پست الکترونیکی زیر همچنان فعال و در دسترس مراجعان است: 

consolato. teheran@esteri. it

فعال‌سازی مجدد این خدمات قطعا از طریق کانال‌های رسمی سفارت به اطلاع عموم خواهد رسید. از مراجعان محترم درخواست می‌شود برای دریافت هرگونه خبر و به‌روزرسانی، صرفاً به اطلاعیه‌های منتشرشده از سوی سفارت مراجعه نمایند.

پیش از این نیز آنتونیو تایانی وزیر امور خارجه ایتالیا با اعلام این مطلب بیان کرد: «سفارت ما در تهران روز جمعه-۲۹ خرداد- بازگشایی خواهد شد.» 

این خبر پس از آن اعلام شد که ایتالیا اوایل امسال در جریان تنش‌های منطقه‌ای و جنگی که آمریکا و اسرائیل علیه ایران به راه انداخته بودند، نمایندگی دیپلماتیک خود در تهران را موقتا تعطیل کرد. 

تایانی گفت که سفیر ایتالیا به همراه دیپلمات‌ها و کارکنان وزارت امور خارجه، به عنوان بخشی از روند بازگشایی به تهران بازخواهند گشت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.