حزب‌الله: از حق خود برای پاسخ مشروع به حملات اسرائیل استفاده می‌کنیم

مشرق نیوز شنبه 30 خرداد 1405 - 18:45
یک عضو ارشد جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به تداوم حملات رژیم اشغالگر به لبنان گفت، مقاومت اسلامی لبنان از حق خود برای پاسخ مشروع به حملات رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، یک عضو ارشد جنبش حزب‌الله در واکنش به ادامه بمباران لبنان از سوی رژیم اشغالگر تصریح کرد، مقاومت اسلامی لبنان از حق خود برای پاسخ مشروع به حملات رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند تا دشمن را مجبور به رعایت آتش‌بس کند.

وی در گفت‌وگو با الجزیره افزود: هدف از تشدید تنش‌ها از سوی رژیم اسرائیل، اشغال ارتفاعات «علی الطاهر» و نفوذ در لبنان است.

این مقام ارشد حزب‌الله خاطرنشان کرد: حملات مقاومت در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر، جنبه دفاعی داشته و هدف آن ملزم کردن دشمن به پایبندی به توافق آتش‌بس است.

وی اضافه کرد: ما از موضع دفاعی و در چارچوب حقوق مشروع خود، به هرگونه تعرض رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم و این روند را تا زمانی ادامه می‌دهیم که دشمن ناچار به رعایت کامل آتش‌بس شود.

این عضو ارشد حزب‌الله تأکید کرد، افزایش تنش‌های نظامی از سوی رژیم اشغالگر، در واقع طرحی برای تثبیت آزادی عمل این رژیم در منطقه، خارج از هرگونه سازوکار توافق شده میان ایران و آمریکا است و این رویکرد، ثبات منطقه را در معرض خطر و تهدید قرار می‌دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.