مورد عجیب استقلال در جام جهانی ۲۰۲۶

مشرق نیوز شنبه 30 خرداد 1405 - 21:16
سه نماینده استقلال در جام جهانی با مصدومیت مواجه هستند.

به گزارش مشرق، استقلال تنها باشگاهی در جام جهانی ۲۰۲۶ است که سه نماینده مصدوم در این رقابت‌ها دارد، و هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانسته‌اند برای تیم‌های ملی‌شان به میدان بروند!

داکنز نازون که همراه تیم ملی هاییتی در جام جهانی حضور دارد، به دلیل مصدومیت دو دیدار ابتدایی تیمش را از دست داد. روزبه چشمی هم پس از غیبت مقابل نیوزیلند، دیدار حساس ایران برابر بلژیک را نیز از دست داده و فعلاً تنها به تمرینات اختصاصی مشغول است. از سوی دیگر جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبکستان، در آخرین روز پیش از اعلام فهرست نهایی خط خورد و اصلاً فرصت حضور در جام جهانی را پیدا نکرد.

به این ترتیب، استقلال با وجود داشتن چند نماینده در جام جهانی، هنوز حتی یک دقیقه هم این بازیکنانش را در این تورنمنت روی زمین ندیده و هر سه بازیکن آبی‌ها این روزها بیشتر از حضور در مسابقات، مشغول ریکاوری و تمرینات انفرادی هستند!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.