هیئت ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوییس شد

افکار نیوز شنبه 30 خرداد 1405 - 22:06
هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

دکتر قالیباف رئیس و عراقچی وزیر خارجه، باقری معاون بین الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران، غریب ابادی و بقایی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می دهند.

بنابراعلام بقایی سخنگوی هییت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.‌

بقایی تاکید کرد: باتوجه به تجربه ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آن‌ها را مطالبه کنیم.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.