پرواز تیم ملی ایران به سوی لس آنجلس

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 22:59
پرواز تیم ملی ایران دقایقی پیش تیخوانا را به مقصد لس آنجلس ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران پس از بدرقه از هتل ماریوت به فرودگاه تیخوانا، با پروازی اختصاصی و حضور 29 بازیکن راهی لس آنجلس شد. مهدی طارمی و مهدی ترابی هم در این سفر تیم ملی را همراهی کردند و نگرانی از بابت آنها نیز وجود نداشت.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، این پرواز با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس آنجلس پرواز کرد. قرار بود تیم ملی ساعت دوازده ظهر راهی لس آنجلس شود.

ملی پوشان ایران به محض حضور در لس آنجلس، باید تمرین رسمی و آخر خود پیش از دیدار برابر بلژیک را برگزار کنند. این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس آنجلس برگزار خواهد شد.

سپس امیر قلعه‌نویی و سعید عزت اللهی از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.