ادعای ترامپ: هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت مگر به نفع آمریکا

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 23:17
پس از پایان این دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد.

photo_2026-06-20_22-50-49

هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز در طول دوره ۶۰ روزه آتش‌بس وجود نخواهد داشت و پس از پایان این دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد، مگر اینکه توسط و برای ایالات متحده آمریکا وضع شود.

این امر در صورتی خواهد بود که توافق نهایی حاصل نگردد و این عوارض به عنوان حق‌الزحمه خدمات ارائه‌شده توسط ایالات متحده در نقش "فرشته نگهبان" برای کشورهای خاورمیانه، جهت بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده دریافت خواهد شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.