سکوت لژیونر ایرانی شکست: ۱۰۰ درصد از نبودم در جام جهانی ناراحتم/ خط خوردن سردار آزمون، صیادمنش و هاشم‌نژاد را باور نکردم

خبرورزشی شنبه 30 خرداد 1405 - 23:42
محمدجواد حسین‌نژاد، یکی از لژیونرهای آینده‌دار فوتبال ایران به غیبت خود در جام جهانی ۲۰۲۶ واکنش نشان داد.

محمدجواد حسین‌نژاد، هافبک ایرانی باشگاه دینامو مخاچ‌قلعه روسیه در برنامه تلویزیونی با اشاره به غیبت خود در جام جهانی 2026 گفت: اگر بگویم ناراحت نشدم دروغ است، صد درصد ناراحت شدم که به جام جهانی نرفتم.

حسین‌نژاد در پاسخ به این سوال که جای چه بازیکنان دیگری در جام جهانی خالی است؟ تصریح کرد: فکر نمی‌کردم سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و هاشم‌نژاد از لیست خط بخورند و جای این سه بازیکن در تیم ملی خیلی خالی است.

لژیونر ایرانی در واکنش به خط خوردن از لیست تیم ملی باتوجه به اسامی بزرگ‌تر گفت: صد درصد تجربه و اسم مهم است اما من به خودم نگاه می‌کنم که چه کاری را باید بهتر انجام بدهم و بیشتر تلاش می‌کنم تا به آن لول برسم.

بیشتر بخوانید: واکنش به صادر نشدن ویزای همه اعضای تیم ملی ایران برای بلژیک/ مهدی محمدنبی: قطعاً اثر منفی می‌گذارد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.