غیبت گلر عربستان در آخرین مرور تاکتیکی!

ورزش سه یکشنبه 31 خرداد 1405 - 00:38
محمد العویس، دروازه‌بان اصلی عربستان، در آخرین مرور تاکتیکی این تیم پیش از دیدار حساس برابر اسپانیا حضور نداشت، هرچند فدراسیون فوتبال عربستان دلیل این غیبت را پایان برنامه اختصاصی تمرینی او اعلام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد العویس، دروازه‌بان تیم ملی عربستان، در آخرین بخش تاکتیکی تمرین سبزپوشان پیش از دیدار با اسپانیا در هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی غایب بود. این موضوع در بخش باز تمرین عربستان که توسط روزنامه الریاضیه رصد شد، مورد توجه قرار گرفت.

جورجیوس دونیس، سرمربی یونانی عربستان، در این تمرین بازیکنان را به سه گروه تقسیم کرد تا در نیمی از زمین یک بازی درون‌تیمی و مرور تاکتیکی انجام دهند. در این بخش، نواف العقیدی، احمد الکسار و عبد القدوس عطیه، سه دروازه‌بان عربستان، حضور داشتند، اما العویس و عبدالرحمن الصانبی در این مرور تاکتیکی شرکت نکردند.

العویس پس از پایان یک برنامه تمرینی اختصاصی، هنگام برگزاری بازی درون‌تیمی روی نیمکت نشست و در کار گروهی تیم حضور نداشت. فدراسیون فوتبال عربستان در توضیحی به رسانه‌ها اعلام کرد غیبت این دروازه‌بان در مرور تاکتیکی، به دلیل پایان یافتن تمرینات اختصاصی در نظر گرفته‌شده برای او بوده است.

العویس در این دوره از مسابقات دروازه‌بان اصلی عربستان محسوب می‌شود. او در دیدار نخست برابر اروگوئه در ترکیب اصلی قرار داشت و با عملکرد مؤثر خود به کسب تساوی یک بر یک و خروج عربستان با یک امتیاز از آن مسابقه کمک کرد.

تیم ملی عربستان یکشنبه ۳۱ خرداد در ورزشگاه مرسدس‌بنز آتلانتا، در دومین بازی خود از مرحله گروهی به مصاف اسپانیا می‌رود. عربستان کار خود را با تساوی برابر اروگوئه آغاز کرد و اسپانیا نیز در هفته نخست مقابل کیپ‌ورد به تساوی بدون گل رسید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.