اولین تصاویر از ورود هیات مذاکره کننده ایرانی به ریاست قالیباف به سوئیس | ونس هم عازم زوریخ شد + ۲ فیلم

همشهری آنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 00:42
اولین تصاویر از لحظه ورود هیات مذاکره کننده ایرانی به زوریخ در سوئیس در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش همشهری آنلاین هیئت مذاکره کننده ایران، با اسم میناب ۱۶۸، وارد زوریخ سوئیس شد.

جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا هم برای سرپرستی تیم مذاکره کننده ایالات متحده راهی سوئیس شد؛ او پیش از ترک واشنگتن در آستانه مذاکرات فنی میان تهران - واشنگتن گفت: اوضاع به خوبی پیش می‌رود.

ونس ادامه داد: راهی سوئیس می‌شوم؛ جایی که ایرانی‌ها به‌تازگی رسیده‌اند و مذاکرات دو روز ادامه خواهد داشت.

شبکه سی ان ان عصر شنبه به وقت محلی اعلام کرد: معاون رئیس‌جمهور آمریکا از پایگاه مشترک اندروز به مقصد لوسرن در سوئیس پرواز کرد؛ جایی که قرار است در مذاکرات با ایران شرکت کند.

«استیو ویتکاف» فرستاده ویژه آمریکا و «جرد کوشنرد» داماد دونالد ترامپ از قبل در محل مذاکرات حضور یافته‌اند و به گفته سی ان ان، در حال رسیدگی به جنبه‌های فنی این مذاکرات هستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.