تیم ملی ایران بدون مشکل وارد لس‌آنجلس شد

مشرق نیوز یکشنبه 31 خرداد 1405 - 02:08
کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از سفری کوتاه از تیخوانا، بدون مشکل وارد لس‌آنجلس شد و آماده برگزاری آخرین تمرین و نشست خبری پیش از دیدار حساس برابر بلژیک می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران پس از طی مسیر ۴۵ دقیقه‌ای از تیخوانا، بامداد امروز به وقت غرب آمریکا وارد لس‌آنجلس شد تا اردوی خود را برای دیدار حساس مقابل بلژیک برپا کند.

فدراسیون فوتبال با اعلام ورود ملی‌پوشان به لس‌آنجلس تأکید کرد که اعضای تیم پس از انجام مراحل اداری معمول در فرودگاه، راهی هتل محل اقامت خود شدند. بر این اساس، برخلاف سفر قبلی، این بار کاروان ایران بدون مشکل وارد آمریکا شد.

ملی‌پوشان پس از صرف ناهار، آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با بلژیک برگزار خواهند کرد. همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، به همراه سعید عزت‌اللهی در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر می‌شوند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.