نخستین توئیت قالیباف بعد از ورود به سوئیس درباره مذاکره ایران و آمریکا

اقتصادنیوز یکشنبه 31 خرداد 1405 - 06:17
اقتصادنیوز: قالیباف در بدو ورود به زوریخ سوئیس گفت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس تیم مذاکره کننده ایران با آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌«کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند. ‌خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم.»

قالیباف در این مطلب از هشتگ «میناب ۱۶۸» و « به یاد بچه‌های مدرسه میناب» استفاده کرد.

 

نخستین توئیت قالیباف بعد از ورود به سوئیس درباره مذاکره ایران و آمریکا

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.