ونس: درباره پرونده هسته‌ای و وضعیت لبنان بحث خواهیم کرد

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 09:27
معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین افزود که علاوه بر این موضوعات، مسائل دیگری نیز در دستور کار مذاکرات قرار دارد؛ از جمله تحریم‌هایی که دهه‌هاست علیه ایران اعمال شده و نیز پیشنهاد دولت ایالات متحده برای کمک به بازسازی اقتصاد ایران.

فرارو- جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، درباره اهداف واشنگتن از مذاکرات پیش‌رو با ایران توضیح داد و گفت: «انتظارات تیم آمریکایی از این مذاکرات این است که کارهای زیادی باید در این جلسات انجام شود.»

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، ونس در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد که واشنگتن همچنین تلاش خواهد کرد اقدامات بیشتری برای تقویت آتش‌بس میان لبنان و اسرائیل انجام دهد.

او در ادامه با اشاره به وضعیت آتش‌بس در لبنان اظهار داشت که این توافق همچنان با نگرانی‌هایی همراه است. به گفته ونس، گزارش‌های متعددی منتشر شده که نشان می‌دهد ممکن است راهی برای دولت اسرائیل به منظور خرابکاری در آتش‌بس میان ایالات متحده و ایران وجود داشته باشد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین افزود که علاوه بر این موضوعات، مسائل دیگری نیز در دستور کار مذاکرات قرار دارد؛ از جمله تحریم‌هایی که دهه‌هاست علیه ایران اعمال شده و نیز پیشنهاد دولت ایالات متحده برای کمک به بازسازی اقتصاد ایران.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.