مرتضی و محمود در فینال خوش درخشیدند/ دبل طلایی برادران کاراته ایران در آسیا

ورزش سه یکشنبه 31 خرداد 1405 - 10:12
محمود و مرتضی نعمتی، دو برادر ملی پوش کاراته ایران موفق به کسب مدال طلا در روز پایانی مسابقات آسیایی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، مرتضی نعمتی به عنوان نخستین نماینده ایران در دیدارهای فینال روی تاتامی رفت و مقابل نورقنات آژیکونوف از قزاقستان قرار گرفت. وی در مبارزه‌ای نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

نعمتی پیش از رسیدن به فینال نیز عملکردی درخشان داشت و با شکست نمایندگانی از ازبکستان، کویت و ژاپن، مقتدرانه راهی دیدار پایانی شده بود. با این قهرمانی، نخستین مدال طلای تیم ملی کاراته ایران در این دوره از رقابت‌ها به دست آمد.

سپس محمود نعمتی، برادر مرتضی در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف سناد صوفیانی از عربستان رفت و با ارائه نمایشی مقتدرانه، حریف خود را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند. نعمتی پیش از رسیدن به دیدار پایانی نیز با عملکردی درخشان، حریفانی از کویت، چین‌تایپه و ژاپن را از پیش رو برداشته و راهی فینال شده بود.

ملی‌پوش سنگین‌وزن ایران با این پیروزی، دومین مدال طلای کاروان شهید کمیل مطیع دوست را برای ایران به ارمغان آورد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.