پایان کومیته تیمی با یک طلا و یک نقره؛/ زنان کاراته ایران با شکست ژاپن طلایی شدند

ورزش سه یکشنبه 31 خرداد 1405 - 10:17
تیم ملی بانوان کاراته ایران در بخش کومیته تیمی با شکست ژاپن به مدال طلای آسیا رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بانوان کاراته ایران روز گذشته ابتدا در مسیر فینال مسابقات کومیته تیمی قهرمانی آسیا، تیم‌های چین تایپه، ازبکستان و ویتنام را یکی پس از دیگری شکست دادند و با اقتدار راهی دیدار نهایی شدند.

در فینال نیز ملی‌پوشان ایران امروز برابر تیم ژاپن قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنند.

در این دیدار حساس، حنانه صالحی پس از تساوی ۲ بر ۲ در سنشو برنده تاتامی شد و فاطمه زهرا سعیدآبادی با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۲ مقابل حریفان ژاپنی خود به برتری رسید تا کاروان ایران سومین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد.

اما تیم مردان ایران در دیدار پایانی کومیته تیمی مقابل اردن قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره آسیا رسید. مردان کاراته ایران پیش از رسیدن به دیدار پایانی، تیم‌های نپال، ویتنام و ژاپن را شکست داده و مقتدرانه راهی فینال شده بود.

2484341

در این مسابقه، صالح اباذری برابر نماینده اردن ۳ بر صفر شکست خورد. اسماعیل معتمدی نیز در مبارزه‌ای نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب حریف خود شد و مهدی عاشوری نیز ۷ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.