برگزاری جلسه وبیناری مجلس با حضور وزیر صمت

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 31 خرداد 1405 - 10:23
جلسه وبیناری مجلس با حضور اتابک وزیر صمت آغاز شد.

عباس گودرزی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از آغاز جلسه وبیناری مجلس با حضور نمایندگان مجلس و  با محوریت بررسی اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه افزایش تاب‌آوری صنایع کشور و پایداری زنجیره تولید خبر داد.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت میهمان این جلسه است تا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در راستای تقویت تاب‌آوری بخش تولید، آخرین روند بازسازی و احیای واحدهای تولیدی آسیب‌دیده از جنگ را تشریح کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: این نشست فرصتی برای بررسی چالش‌ها، ظرفیت‌ها و راهکارهای حمایت از تولید ملی و تسریع در بازگشت واحدهای آسیب‌دیده به چرخه تولید خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.