با ۳ طلا، یک نقره و ۵ برنز؛/ تیم ملی کاراته ایران نایب قهرمان آسیا شد

ورزش سه یکشنبه 31 خرداد 1405 - 10:28
کاراته ایران نایب قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی کاراته کشورمان در پایان بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که طی روزهای ۲۸ تا ۳۱ خردادماه با شرکت ۱۱۴ کاراته کا از ۳۳ کشور در بالی اندونزی برگزار شد با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زد.

تیم ژاپن قهرمان شد و قزاقستان پس از ایران در مکان سوم قرار گرفت.

جدول رده بندی رقابت‌ها بدین شرح است: 

۱. ژاپن با ۵ طلا ۳ نقره و ۵ برنز 
۲. ایران با ۳ طلا یک نقره و ۵ برنز 
۳. قزاقستان با ۲ طلا ۲ نقره و ۳ برنز 
۴. عربستان یک طلا ۲ نقره و یک برنز 
۵.اردن و هنگ کنگ هر کدام یک طلا و یک نقره 
۷.ویتنام یک طلا ۵ برنز 
۸. هند یک طلا 
۹.چین ۲ نقره ۲ برنز 
۱۰. کویت ۲ نقره 
۱۱. قطر و امارات هر کدام یک نقره 
۱۳‌. تایلند، ازبکستان، چین تایپه و اندونزی هر کدام ۲ برنز 
۱۷. کره جنوبی، نپال، فیلیپین و مالزی هر کدام یک برنز

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.