خانزاده: هفته وحشتناکی پیش رو داریم

ورزش سه یکشنبه 31 خرداد 1405 - 10:41
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه هفته وحشتناکی پیش رو داریم، گفت: با تیم‌های بزرگی بازی و به حمایت مردم نیاز داریم.

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین خانزاده پس از تمرین تیم ملی والیبال ایران در اردوی برون مرزی بلگراد، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از سفری طولانی که از برزیل داشتیم، تمرینات خوبی را در بلگراد پشت سر گذاشتیم و ریکاوری مورد نیاز را انجام دادیم تا آماده هفته دوم لیگ ملت‌ها باشیم.

وی درباره دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها گفت: واقعاً هفته سختی است و اینکه باید نتیجه خوبی بگیریم. از نظر من هفته دوم، هفته وحشتناکی برای تیم ایران است زیرا با تیم‌های خیلی بزرگی بازی داریم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران از مردم کشورمان خواست به حمایت خود از تیم ادامه دهند و گفت: به حمایت و پشتیبانی مردم نیاز داریم و بازیکنان نیز باید ۱۰۰ خود را در این هفته بگذارند چون نیاز به برد داریم تا فشار از روی تیم برداشته شود و بهترین نتیجه را بگیریم.

هفته دوم لیگ ملت‌ها از سوم تا هفتم تیرماه در شهرهای اورلئان (فرانسه)، گلیویسه (لهستان) و لولیانا (اسلوونی) پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در شهر اورلئان به ترتیب به مصاف فرانسه (سوم تیر)، آمریکا (چهارم تیر)، ژاپن (پنجم تیر) و کوبا (هفتم تیر) می‌رود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.