نماینده ولی فقیه در سپاه: روزی نخواهد آمد که ما با آمریکا دوست شویم

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 11:39
عبدالله حاجی صادقی گفت: دشمنی ما با استکبار تمام نمی‌شود. مذاکره نمی‌کنیم که آشتی کنیم، بلکه مذاکره می‌کنیم که مثل جنگ حق‌مان را بگیریم و این اصل نباید مخدوش شود.

عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: دشمنی ما با استکبار هرگز پایان نخواهد داشت. روزی نخواهد آمد که ما با آمریکا دوست شویم یا از آرمان‌های مان مانند نابودی رژیم صهیونیستی دست برداریم. این آرزو را به گور می‌برند.

صادقی بیان کرد: دشمنی ما با استکبار تمام نمی‌شود. مذاکره نمی‌کنیم که آشتی کنیم، بلکه مذاکره می‌کنیم که مثل جنگ حق‌مان را بگیریم و این اصل نباید مخدوش شود.

وی افزود: هرگز به دشمن نباید اعتماد کرد. این‌ها پیمان‌شان دوام ندارد. دشمن هم در اهداف هم در راهبردها و هم در روش‌ها شکست خورد. پیروزی و غلبه ما نباید کمرنگ شود. ما کار بزرگی انجام دادیم.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.