دومین برنز ژیمناستیک به نام مهدی الفتی

ورزش سه یکشنبه 31 خرداد 1405 - 11:59
مهدی الفتی دومین مدال برنز ایران در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در چین، مهدی الفتی که پیش از این موفق به صعود به فینال وسیله پرش خرک شده بود، امروز در فینال این وسیله به میدان رفت و موفق به کسب مدال برنز آسیا شد.

الفتی در اجرای اول امتیاز ۱۴.۸ و در اجرای دوم امتیاز ۱۳.۸ را به دست آورد و در مجموع با امتیاز ۱۴.۱ روی سکوی سوم آسیا ایستاد. واتارو تانیگاوا از ژاپن به مدال طلا رسید و کیم جائه‌هو از کره جنوبی بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین روز گذشته مهدی احمد کهنی در فینال دارحلقه رده بزرگسالان موفق شده بود مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

در بخش جوانان نیز پوریا امانی‌فرد روز گذشته در فینال دارحلقه به میدان رفت و عنوان ششم آسیا را به دست آورد. این ژیمناست جوان ایران امروز در فینال پرش خرک جوانان به رقابت خواهد پرداخت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.