عارف: مذاکرات ان‌شاءالله به نتیجه می‌رسد

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 13:15
معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: وارد یک فضای جدید می‌شویم فضایی که دیگر تحریم شدن هیچ محلی از اعراب نخواهد داشت و اصلا مطرح نیست به این دلیل که ما از ابزار قوی داشتیم که قوی‌تر از آنها استفاده نکردیم و الان استفاده می کنیم.

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: ان‌شاالله مذاکرات به نتیجه می‌رسد. ما وارد یک فضای جدید می‌شویم که دیگر تحریم شدن هیچ محلی از اعراب نخواهد داشت.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: وارد یک فضای جدید می‌شویم فضایی که دیگر تحریم شدن هیچ محلی از اعراب نخواهد داشت و اصلا مطرح نیست به این دلیل که ما از ابزار قوی داشتیم که قوی‌تر از آنها استفاده نکردیم و الان استفاده می کنیم.

وی افزود: تنگه هرمز مال ماست؛ اجداد ما در طول تاریخ شهدای زیادی را برای حفظ تنگه دادند. به سادگی نباید از تنگه عبور کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.