دیدار قالیباف و شهباز شریف در سوییس

خبرآنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 15:05
هیات مذاکره‌کننده ایرانیبه ریاست محمدباقر قالیباف با هیات پاکستانی متشکل از شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و عاصم منیر فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیات مذاکره کننده ایران در ادامه دیدارهای خود با هیات‌های حاضر در هتل «بورگن‌اشتورک» در راستای پیشبرد یادداشت تفاهم اسلام آباد با هیات پاکستانی دیدار و رایزنی کرد.

بنابر روایت ایسنا، پاکستان، میانجی اصلی مذاکرات ایران و آمریکا در ارتباط با یادداشت تفاهم اسلام آباد و خاتمه جنگ است.

پیش از این هیات ایرانی به ریاست قالیباف با  نخست وزیر قطر به عنوان یکی دیگر از میانجی‌های این مذاکرات دیدا و رایزنی کرده بود.

هیات پاکستانی صبح امروز در راستای دیدارهای خود با طرف‌های این مذاکرات در بورگن اشتوک سوئیس با جی‌دی‌ ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا  نیز دیدار و رایزنی کرد.

شایان ذکر است، مذاکرات ایران، آمریکا با حضور میانجی‌گران قطری و پاکستانی عصر روز یکشنبه به وقت محلی برگزار خواهد شد.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.