وزیر جنگ اسرائیل: از لبنان عقب‌نشینی نمی‌کنیم

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 15:44
کاتز مدعی شد: آتش‌بس اعلام شده روز گذشته، ارتش اسرائیل را در تمام مواضع خود در منطقه امنیتی که از جوامع شمالی محافظت می‌کند، باقی می‌گذارد.

فرارو- یسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل،  در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر محدود بودن آزادی عمل ارتش اسرائیل در لبنان گفت: «هیچ محدودیتی برای سربازان ارتش اسرائیل در لبنان برای اقدام جهت رفع تهدیدها وجود نداشته و ندارد.

به گزارش فرارو به نقل از وال‌استریت ژورنال، کاتس افزود: آتش‌بس اعلام شده دیروز، ارتش اسرائیل را در تمام مواضع خود در منطقه امنیتی که از جوامع شمالی محافظت می‌کند، باقی می‌گذارد.

وی تأکید کرد: همانطور که من و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، به روشنی بیان کردیم، حفاظت از جان سربازان و شهروندان ما اولویت اصلی و مطلق است: اسرائیل از منطقه امنیتی لبنان عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وزیر دفاع اسرائیل گفت: آتش‌بس در جنوب لبنان به ارتش اسرائیل اجازه می‌دهد تا تمام مواضع خود را حفظ کند. تمام دستاوردهای ارتش اسرائیل در جنگ لبنان «حفظ شده است.»

یسرائیل کاتس

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.