تصاویر؛ کنترل «تنگه هرمز» در دستان ایران

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 16:03
بعد از امضای تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا یکی از مهمترین شروطی که باعث میشد تا در طی ۶۰ روز بعد از آن، امکان تردد در تنگه هرمز برای شناورها برقرار باشد، اجرای تمام و کمال آتش‌بس در تمام جبهه‌ها بخصوص در لبنان بود. اما ارتش تروریستی اسرائیل با نقض فاحش این بند از تفاهم‌نامه و حملات مکرر به جنوب لبنان و بیروت طی چند روز گذشته، باعث شد تا ایران طی اعلامیه‌ای رسمی به همه شناورهای مستقر و در حال تردد در تنگه هرمز اعلام کند تا از نزدیک شدن به تنگه خودداری کنند. تصاویر این گزارش از وضعیت و کنترل تردد در تنگه هرمز توسط ایران در تاریخ شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ و بامداد یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ثبت شده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.