آمادگی مجلس جهت تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکلات درمانی نیروهای مسلح

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 31 خرداد 1405 - 17:19
رئیس کمیسیون بهداشت جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ارتش را تشریح کرد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت در تشریح نشست مشترک این کمیسیون با معاونت بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: امروز فرصتی فراهم شد تا از نزدیک در جریان مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی ارتش قرار بگیریم و اعضای کمیسیون نیز نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.

وی افزود: کمبود پرستار و مشکلات مربوط به خوابگاه‌ها از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اگر نیاز به حمایت‌های قانونی یا اعتباری باشد کمیسیون بهداشت آمادگی پیگیری دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت بیان کرد: بیمارستان‌های ارتش و سپاه در زمان بحران‌ها و شرایط خاص همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارند و به همین دلیل تقویت این مراکز باید در اولویت قرار گیرد.

شهریاری تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که در ادامه انجام خواهد شد، به‌ویژه در فرآیند بررسی بودجه و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت مجمع خیرین سلامت، بتوان بخشی از مشکلات و نیازهایی را که توسط مسئولان این حوزه مطرح شد برطرف کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت تاکید کرد: کمیسیون آمادگی دارد با تشکیل کارگروه مشترک، مسائل و مشکلات حوزه درمان نیروهای مسلح را بررسی و برای رفع آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.