حمل کالاهای اساسی محبوس‌شده در دبی آغاز شد

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 17:37
وزیر جهاد کشاوری گفت: با رایزنی‌های انجام شده دیگر مشکلی برای حمل و انتقال این کالاها به کشور نداریم و موانع در حال رفع شدن است.

غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی، درباره وضعیت کالاهای اساسی باقی مانده در بنادر دبی به دلیل محاصره دریایی و تنش با امارات، اظهار داشت: مشکل کالاهای اساسی مانده در امارات در حال حل شدن است و حمل آن‌ها آغاز شده است. 

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده دیگر مشکلی برای حمل و انتقال این کالاها به کشور نداریم و موانع در حال رفع شدن است. 

بنابراین گزارش در پی افزایش تنش‌ها در تنگه هرمز و با امارات بخشی از کالاهای اساسی واردات در بنادر دبی محبوس شده بود و حتی بر اساس اعلام رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق برنامه ریزی شده بود که این کالاها از مسیر عراق به کشور وارد شود که خبر جدید وزیر جهاد کشاورزی حکایت از حل این مشکل دارد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.