استقبال وزیر خارجه قطر از تداوم مذاکرات ایران و آمریکا

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 22:01
وزیر خارجه قطر از پاکستان و همه طرف‌هایی که در این تفاهم نقش داشتند تقدیر و نسبت به اتکای به آن ابراز امیدواری کرد.

وزیر امور خارجه قطر که به عنوان میانجیگر در مذاکرات امروز ایران و آمریکا در سوئیس حضور دارد، از تداوم مذاکرات دو کشور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر از برگزاری نشست هیات های ایران و آمریکا در سوئیس و تداوم مذاکرات استقبال کرد.

وزیر خارجه قطر از پاکستان و همه طرف‌هایی که در این تفاهم نقش داشتند تقدیر و نسبت به اتکای به آن ابراز امیدواری کرد.

در همین راستا برخی منابع به رویترز گفتند که مذاکرات میان ایران و آمریکا متوقف شده اما پایان نیافته است.

پیش از این برخی منابع خبری گزارش دادند که هیات ایرانی محل مذاکره را در اعتراض به تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترک کرده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.