قلعه نویی: می‌توانستیم بلژیک را ببریم/ از تعویض‌ها راضی نبودم

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 00:55
سرمربی تیم ملی ایران گفت: می توانستیم بلژیک را ببریم اما از تعویض ها راضی نبودم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل ّلزیک در دور دوم بازی های گروه G جام جهانی 2026 گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و می توانستیم برنده بازی باشیم. بلژیک تیم خیلی خوبی دارد ولی شانس آوردند بعد از 10 نفره شدن بازی را نباختیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره عدم رسیدن به گل با وجود 10 نفره شدن حریف و تعویض هایی که وارد زمین شدند، تاکید کرد: من از تعویضی‌ها راضی نبودم. به هر حال فوتبال همین است. مثل بازی قبل تعویض ها جواب می دهد ولی آنهایی که در این بازی وارد زمین شدند توقع ما را برآورده نکردند.

او افزود: به هر حال این بازی تمام شد و از حالا به بعد برای بازی با مصر آماده می شویم.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.