ببینید | یحیی گل‌محمدی گفت به استقلال می‌آیم ولی مبلغی خواست که دیگر حرف نزدیم!

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 09:11
مدیر سابق استقلال درباره مذاکره استقلال با یحیی گل‌محمدی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عباس ترابیان، مدیر سابق سازمان فوتبال استقلال درباره مذاکره با یحیی گل‌محمدی پس از برکناری ریکاردو ساپینتو گفت: «گزینه‌ها از هیئت مدیره بودند و از بین ۳ گزینه و من با هر ۳ تای آن‌ها صحبت کردم. مهدی رحمتی ، سهراب بختیاری‌زاده و یحیی گل‌محمدی بودند گفتند یحیی مربی خوبی بوده و نمی‌دانستم نظر چه بوده و آیا می‌خواستند به پرسپولیس خط و نشان، نشان بدهند؛ نمی‌دانم.»

او درباره مذاکره با گل‌محمدی گفت: «من با او صحبت کردم و برای این کار مامور شدم؛ یحیی گفت من حرفی ندارم فقط یک چیزهایی می‌خواهم که آن‌ها باید آماده شوند. بعد موقع قیمت که شد خودش حرف نزد و گفت باید با ایجنتم صحبت کنید و ایجنتش هم یک رقمی گفت که حتی یکبار هم درباره آن حرف نزدیم. یک چیزی گفت که معقول نبود و آن عدد کار را متوقف کرد.»

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.