سرمربی مصر: باید ایران را ببریم و با صدرنشینی صعود کنیم

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 09:36
سرمربی تیم ملی فوتبال مصر درباره دلایل پیروزی تیمش برابر نیوزلند سخن به میان آورد.
خبرگزاری میزان -

تیم ملی فوتبال مصر در دیدار برابر نیوزلند با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد.

 

حسام حسن پس از پایان مسابقه گفت: احساسی که دارم، همان احساس مردم مصر است؛ من نیز یکی از همین مردم هستم. ورزشگاه مملو از هواداران مصری بود و احساس می‌کردیم که در ورزشگاه قاهره بازی می‌کنیم.

 

او در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: از تمام مردم مصر تشکر می‌کنم که با این پیروزی تاریخی مقابل نیوزیلند خوشحال شدند.

 

سرمربی مصر در پایان اظهار داشت: راز این پیروزی، نخست لطف خداوند بود، سپس تلاش و به‌کارگیری تمام امکانات و دلایل موفقیت و در نهایت حمایت مردم مصر که به تیم ما ایمان دارند. هم‌چنین از تمامی اعضای کادر فنی و اجرایی ملی تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.