تهران صاحب آزاد‌راه جدید شد

الف دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:31
آزاد راه هوشمند شهید شوشتری بعد از ۱۵ سال آماده بهره برداری شد. مدیران شهری می‌گویند که آماده افتتاح هستیم.

به گزارش فارس، «ساخت فاز اول آزادراه شهید شوشتری به طول ۹ کیلومتر به اتمام رسید.».شهردار منطقه ۱۴ امیر شهرابی می‌گوید که بیش از ۱۸ هزارتن آسفالت‌ریزی در مسیر این آزادراه انجام شده و بزودی عبور خودروها از آن آغاز می‌شود.
 
ساخت آزادراه شهید شوشتری حدود ۱۵ سال پیش در تهران آغاز شود و «به دلیل معارضین این پروژه سال‌ها به تعویق افتاد».

بخش اول آزادراه شوشتری از محدوده بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق تهران آغاز و به شمال استادیوم تختی، بلوار هجرت و بزرگراه بسیج وصل می‌شود و به‌عنوان کمربند تهران است.

این پروژه بخش عمده‌ای از ترافیک تهران را به رینگ بیرونی منتقل می‌کند و به گفته مدیران شهری تمامی دوربین‌های کنترل سرعت هم در این مسیر نصب شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.