دریافت عوارض نقدی به صورت پایلوت در آزادراه تهران - پردیس 

الف پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 16:32
از امروز ۵ شنبه ۲۱ خرداد ماه دریافت عوارض در آزادراه تهران - پردیس در یک لاین به صورت نقدی انجام می شود.

بر اساس پیگیری های ایسنا از مسئولان مربوطه تصمیم بر این شده ‌که از امروز ۲۱ خرداد ماه به صورت پایلوت دریافت عوارض یک لاین از سه لاین موجود در آزادراه تهران - پردیس به صورت نقدی باشد تا در صورت وصول عوارض هفته آینده به صورت کلی دریافت عوارض در این آزادراه از الکترونیکی به نقدی تغییر کند.

گفته می شود این اقدام در جهت افزایش وصولی های عوارضی برای انجام تعمیرات و بهسازی مسیر است.

بر اساس اطلاعات رسیده به ایسنا ۵۰ درصد عوارض آزادراه ها به دلیل نبود الزام قانونی در موعد مقرر پرداخت نمی شود و همین امر موجب شده که سرمایه گذاران در بازگشت سرمایه خود با مشکلات بسیاری مواجه شوند و به همین جهت سرمایه کافی جهت افزایش کیفیت و بهسازی آزادراه ها وجود نداشته باشد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.