رسانه عبری: یکی از کشورهای منطقه مانع استفاده اسرائیل از حریم هوایی‌اش علیه ایران شد

الف پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 22:48
سازمان پخش رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از کشورهای منطقه به رژیم صهیونیستی اجازه استفاده از حریم هوایی خود برای انجام حملات متجاوزانه علیه ایران را نداده است.

به گزارش ایسنا، سازمان پخش رژیم اشغالگر گزارش داد که یکی از کشورهای منطقه، در جریان تنش اخیر با ایران و حملات هوایی‌ متجاوزانه‌ای که ارتش اسرائیل انجام داد، رژیم صهیونیستی را از استفاده از حریم هوایی خود منع کرده است.

این رسانه افزود که این تصمیم، برای مقام‌های اسرائیلی غافلگیرکننده بود؛ چرا که آنها انتظار داشتند همکاری، همان‌گونه که در دورهای پیشین رخ داده بود، ادامه یابد.

منابعی به این رسانه گفته‌اند که این تصمیم در عالی‌ترین سطوح آن کشور اتخاذ شده بود و در اسرائیل به‌عنوان پیام سیاسی روشنی تفسیر می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.