باقری: مذاکره با اسکوچیچ؟ متأسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به پرسپولیس ضربه زد

خبرگزاری میزان شنبه 06 تیر 1405 - 00:16
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مذاکره با اسکوچیچ؟ متأسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد.
خبرگزاری میزان -

کریم باقری بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو‌ و از دست رفتن شانس حضور در آسیا اظهار داشت: به تیم چادرملو تبریک می‌گویم که جانانه بازی کردند. متأسفانه بد بازی کردیم و بازی را باختیم.

وی ادامه داد: زمانی که تیم می‌بازد کل باشگاه باخته است، نمی‌شود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت، تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم برنامه ریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی داشته باشد‌

باقری درباره مذاکره با اسکوچیچ؟ تصریح کرد: متأسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.