عالیشاه و پورعلی‌گنجی نمی‌خواهند از پرسپولیس بروند؟/ قرارداد اوسمار تمام شده و اسکوچیچ گزینه‌ ماست/ بازیکنان مدعی تیمی که ۳ جلسه تمرین کرده را نمی‌توانند ببرند

خبرورزشی شنبه 06 تیر 1405 - 00:18
پیمان حدادی، مدیرعامل پرسپولیس، در اظهاراتی جنجالی با انتقاد از وضعیت عملکرد بازیکنان و کادر فنی، از عدم تمرکز برخی ملی‌پوش‌ها و تفاوت سطح کیفی تیم با رقبای خود انتقاد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در سخنان اخیر خود ضمن تأکید بر تلاش تیم مدیریتی در دو ماه گذشته، از عملکرد بازیکنان در زمین ابراز نارضایتی کرد.

پیمان حدادی بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو در پلی آف انتخابی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو اظهار داشت: در این دو ماه گذشته تیم مدیریتی تمام تلاش خود را انجام داد. نمی‌دانم چه نوع بازی کردن بود که بازیکنان تیم انجام دادند. کارتال، هاشمیان، گاریدو همه آمدند و رفتند، واقعا کادر فنی‌ها مشکل داشتند؟

وی افزود: نیمی از این تیم مدعی است باید در تیم ملی باشد ولی مدل بازی آنها چه بود؟ آیا برای این بازیکنان کم گذاشتیم؟ بازیکنی که دنبال کسب و کار است معلوم است که تمرکز ندارد.

حدادی گفت: تمام تلاشمان را کردیم که به آسیا برویم ولی نمی‌دانم باید چه کنیم. پرسپولیس تیمی که ۳ جلسه تمرین کرده را نمی‌تواند ببرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تغییر می‌کند؟ گفت: اصلا چنین چیزی نیست. مگر نیم فصل بحث تغییر کادر فنی بود که بازیکنان این مدلی بازی کردند؟ بازیکن باید جواب بدهد چون پول گرفته است. همه این بازیکن ادعا دارند که ۱۰ سال است در پرسپولیس هستند.

پیمان حدادی در مورد قرار داد اوسمار تصریح کرد: اوسمار قراردادش با پرسپولیس تمام شده و هیات مدیره باید در مورد او تصمیم بگیرد.

وی در مورد شایعه مذاکره با اسکوچیچ و خداداد عزیزی بیان کرد: اسکوچیچ یکی از گزینه‌های ما است و باید در مورد او صحبت کنیم. خداداد عزیزی ارتباطی با پرسپولیس ندارد و توافقی با او نشده است. او و محسن خلیلی گزینه‌های سرپرستی پرسپولیس هستند.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا بانک شهر برای حضور عزیزی در پرسپولیس فشار می‌آورد؟ گفت: اصلا فشاری وجود ندارد. بازیکن پرسپولیس رویش می‌شود پول از باشگاه بگیرد؟ در نیم فصل که صحبت از حضور اسکوچیچ نبود چرا ۵ بازی را باختیم؟

وی ادامه داد: چادرملو با تیم سوم به زمین آمد ولی ما یک ماه است که در حال تمرین هستیم، این بازی کردن بود؟ عالیشاه و پورعلی گنجی؟ من اسم نمی‌آورم ولی خودشان باید بررسی کنند که آیا در پرسپولیس بمانند یا نه.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در پلی‌آف انتخابی آسیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.