دروازه‌بان تیم ملی مصر: از آنچه به دست آوردیم راضی هستیم

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 11:10
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال مصر می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در بازی با ایران لحظات بسیار سختی را تجربه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصطفی شوبیر در پی تساوی یک - یک صبح امروز (شنبه- به وقت تهران) تیم ملی فوتبال مصر مقابل ایران در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2026 که باعث شد به عنوان تیم دوم گروه G راهی مرحله یک‌شانزدهم نهایی این رقابت‌ها شوند، به شبکه تلویزیونی «بی‌این‌ اسپورتس» گفت: به خانواده‌ام بابت این تساوی و صعود مصر به مرحله حذفی جام جهانی تبریک می‌گویم.

وی افزود: لحظات بسیار سختی را تجربه کردیم، هرچند نقاط قوت ایران را به طور کامل بررسی کرده بودیم. می‌دانستیم که آنها حریف بسیار قدرتمندی هستند، به خصوص در دوئل‌های هوایی. پنج دقیقه آخر بازی به دلیل فشار هجومی ایران بسیار دشوار بود، این در حالی است که از نتیجه دیدار همزمان (بلژیک و نیوزیلند) اطلاعی نداشتیم. از آنچه به دست آورده‌ایم و عملکردی که در جام جهانی 2026 از خود ارائه داده‌ایم، کاملاً راضی هستیم. برای رسیدن به این مرحله سخت تلاش کردیم. اکنون صعود خود را جشن خواهیم گرفت و سپس به سرعت برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

شوبیر در پایان درباره رویارویی با استرالیا در مرحله بعد این رقابت‌ها، گفت: آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند، عملکرد خوبی در این جام داشته‌اند و بازیکنان برجسته‌ای دارند. سعی می‌کنیم عملکرد قابل قبولی مقابل استرالیا داشته باشیم و به مسیر خود در جام جهانی ادامه دهیم.

تیم ملی مصر که برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله حذفی جام جهانی راه می‌یابد، جمعه 21 تیر ماه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام جهانی 2026 در دالاس آمریکا به مصاف استرالیا خواهد رفت.

251251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.