هرمزگان در جمع هیئت های فعال فدراسیون قرار گرفت

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 13:59
جلسه تخصصی رئیس هیئت بدمینتون هرمزگان با سعید مظفری، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و فاطمه مرادی معاونت ورزش بانوان ، مصطفی خادم رئیس هیئت بدمینتون استان و اعضای هیئت ، در دفتر مدیرکل برگزار شد.

یکی از نکات برجسته مطرح‌شده، قرار گرفتن هیئت بدمینتون هرمزگان در جمع ده هیئت فعال فدراسیون بدمینتون کشور است که نشان از جایگاه مطلوب این استان در سطح ملی دارد.سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه ورزش‌های ساحلی، بر پیگیری جدی رشته بدمینتون ساحلی تأکید و آن را یکی از اولویت‌های توسعه ورزش استان دانست.مظفری سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با ابراز رضایت از روند رو به رشد این رشته، افزایش تعداد بیمه‌شدگان سازمان‌ یافته به ۵۰۰ نفر تا پایان نیمه اول سال جاری را هدفگذاری و خواستار برنامه‌ریزی منسجم برای تحقق این مهم شد.در پایان این جلسه، مقرر شد با هماهنگی بیشتر بین هیئت و اداره کل ورزش و جوانان، گام‌های مؤثری برای توسعه زیر ساخت‌ها، برگزاری مسابقات و جذب استعدادهای جدید در سطح استان برداشته شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.