دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر هم مشخص شد

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 01:26
تیم فوتبال مس شهر بابک پس از کسب پیروزی در هفته ۳۱ لیگ آزادگان، مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد. پیش از این نساجی مازندران هم صعود خود را قطعی کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی‌ویکم لیگ آزادگان امروز (شنبه، ۶ تیر) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها نساجی با سه گل از سد نفت و گاز گچساران گذشت و مس شهر بابک برابر نیروی زمینی پیروز شد تا صعود این تیم هم پس از نساجی قطعی شود.

به نقل از ایسنا، نساجی در پایان این هفته با ۶۶ امتیاز صدرنشین است، مس شهر بابک با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۵۱ امتیاز در رده سوم است.

در انتهای جدول، داماش گیلان با ۱۴ امتیاز در قعر جدول است. نود ارومیه با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جای دارد و شهرداری نوشهر با ۲۶ امتیاز در رتبه شانزدهم است.

نتایج هفته ۳۱ لیگ یک:

شهرداری نوشهر یک - یک مس کرمان

هوادار ۴ - یک داماش گیلان

پارس جنوبی جم ۲ - صفر نود ارومیه

پالایش نفت بندرعباس صفر - صفر صنعت نفت آبادان

نفت و گاز گچساران صفر - ۳ نساجی مازندران

مس شهر بابک یک - صفر نیروی زمینی

فرد البرز ۲ - یک سایپا

آریو اسلامشهر ۲ - صفر بعثت کرمانشاه

مس سونگون یک - یک شناورسازی قشم

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.