اطلاعیه جدید ایران خودرو برای این گروه از متقاضیان

همشهری آنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:16
ایران‌خودرو اعلام کرد با توجه به اختلال ایجادشده در شبکه بانکی کشور طی روزهای گذشته، مهلت واریز وجه منتخبین سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات این شرکت تمدید شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اطلاعیه شرکت ایران‌خودرو، با توجه به اختلال ایجادشده در شبکه بانکی کشور طی روزهای گذشته و همچنین درخواست برخی از منتخبان طرح برای فراهم شدن امکان تکمیل فرآیند ثبت‌نام، مهلت واریز وجه قراردادها تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ تیرماه تمدید شد.

این مهلت شامل افرادی می‌شود که در سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات ایران‌خودرو به عنوان منتخب شناخته شده و پیامک فراخوان واریز وجه برای آنان ارسال شده است.

ایران‌خودرو تأکید کرده است پس از پایان مهلت اعلام‌شده، عدم واریز وجه به منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و ظرفیت مربوطه مطابق ضوابط به متقاضیان ذخیره اختصاص می‌یابد.

منتخبان این طرح می‌توانند برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه به سامانه فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

در سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات ایران‌خودرو در مجموع یک میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر برای خرید خودرو ثبت‌نام کردند. بر اساس آمار اعلام‌شده، از این تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۶۱ نفر در طرح عادی، ۱۹۹ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۸ هزار و ۳۶۱ نفر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت‌نام کرده‌اند.

در این مرحله از عرضه ۶۲ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تخصیص داده شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.