باند ۳ نفره سارقان به‌عنف در اندیمشک متلاشی شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 13:33
اندیمشک - فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: اعضای باند سه نفره سارقان به‌عنف که در سرقت موبایل از یک مسافر نقش داشتند، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کلانتری ۱۱ این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید شمس‌اله موسوی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه از یک مسافر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق و شیوه‌های سرقت، در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای باند سه نفره سارقان به‌عنف و شرور را که دارای سوابق متعدد سرقت بودند، در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی، متهمان در قالب سه عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

وی بیان کرد: خودروی مورد استفاده در سرقت نیز از مخفیگاه متهمان کشف و توقیف شد.

موسوی گفت: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه حضوری با شاکی، صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

وی افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.