نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولی‌ها در هرمزگان

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 14:12
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون ۹۰ درصد کلاس اولی‌های استان، در سامانه نام نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، حوریه حاجی زاده افزود: از ۳۰ هزار تن دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان تاکنون ۲۳ هزار تن نام نویسی شده‌اند.

وی گفت: از این شمار سیزده هزار و ۴۰۰ تن، حدود ۶۰ درصد نام نویسی خود را قطعی کرده‌اند.

حاجی زاده افزود: والدین برای قطعی کردن نام نویسی فرزندان خود باید به مدارس بصورت حضوری مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به احتمال تمدید نام نویسی کلاس اولی‌ها گفت: نام نویسی کلاس اولی‌ها از اول خرداد آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.