فرارو- یک راننده اتوبوس در پاریسِ به دلیل گرمای شدید از حال رفت و باعث شد اتوبوس با درختی در کنار جاده برخورد کرد.
به گزارش فرارو به نقل از سیبیاس، این حادثه حوالی زمانی رخ داد که اتوبوس خط ۱۸۹ پس از تکمیل مسیر خود، در حال عبور از نزدیکی ایستگاه پایانی بود.
خوشبختانه در آن لحظه هیچ مسافری داخل اتوبوس حضور نداشت.
بلافاصله پس از حادثه، راننده به بیمارستان منتقل شد و شرکت بهرهبردار اتوبوس اعلام کرد که در حال بررسی علت دقیق تصادف است.
اتحادیه کارگری بلافاصله گرما و مشکلات سیستم تهویه مطبوع را به عنوان علت این حادثه مطرح کرد.
آنها مدعی شدند که دمای داخل اتوبوسها در روزهای اخیر بهشدت افزایش یافته و حتی به ۴۶ درجه سانتیگراد رسیده است.
فرانسه اخیراً با موج گرمایی دستوپنج نرم میکند که در آن دما در حدود ۴۰ درجه سانتیگراد نوسان دارد.
در برخی مناطق رکورد دما شکسته شده و از ۴۱ درجه سانتیگراد فراتر رفته است؛ پاریس نیز شاهد موج گرمایی بوده که در آن دما بهطور مداوم بالای ۳۸ درجه سانتیگراد باقی مانده است.